Dažniausiai užduodami klausimai

Norint tapti registruotu vartotoju sistemoje, tereikia ekrano viršuje spustelti ikonėlę . Naujai atsidariusiame lange tiesiog pateikiate reikalingą informaciją, po punktu „Registruotis“.

Norint įdėti naują skelbimą į sistemą, spaudžiate mygtuką „+ Įkelti skelbimą“ arba „Įkelti“, prisijungiate prie sistemos ir skelbimo registracijos lange, pateikiate informaciją apie skelbimą.

Taip, pakeisti vartotojo slaptažodį galima. Tai padaryti galite prisijungę prie savo paskyros mūsų sistemoje ir Meniu juostoje pasirinkus punktą „Paskyros informacija“. Pateiktame lange, matysite parinktį „Pakeisti slaptažodį“ su galimybe prie jos pažymėti varnelę. Nurodote naują norimą nustatyti slaptažodį ir lango apačioje spaudžiate mygtuką „Atnaujinti paskyros informaciją“.
Pamiršus slaptažodį, tiesiog prie prisijungimo įvesties, spaudžiate ant raudonai pažymėto teksto „Pamiršote slaptažodį?“, naujai atsidariusiame lange nurodote savo el. pašto adresą ir spaudžiate mygtuką „Atkurti slaptažodį“. Sistema automatiškai sugeneruos ir Jums išsiųs naują slaptažodį į Jūsų el. pašto dėžutę.
Norint redaguoti į sistemą įkeltą skelbimą, tereikia prisijungti sistemoje prie savo paskyros, meniu juostoje pasirinkti skiltį „Mano skelbimai“ ir prie norimo skelbimo spustelti mygtuką „Redaguoti“.
Norint ištrinti į sistemą įkeltą skelbimą, tereikia prisijungti sistemoje prie savo paskyros, meniu juostoje pasirinkti skiltį „Mano skelbimai“ ir prie norimo skelbimo spustelti mygtuką „Ištrinti“. Sistema paprašys Jūsų patvirtinimo, kad tikrai norite ištrinti pasirinktą skelbimą.
Dažniausiai ši problema pasitaiko, kuomet vartotojas bando į sistemą įkelti daugiau nei 3 MB vietos užimančią nuotrauką. Taip pat primename, kad sistemoje leidžiami tik png, jpg bei jpeg nuotraukų formatai ir nuotraukų limitas vienam skelbimui – 5 nuotraukos.
Ne. Telefono numerio nurodyti skelbime nėra būtina. Jei skelbimo autorius skelbime nenurodo savo telefono numerio, tokiu atveju su Jumis susisiekti galima tik pačios sistemos bendravimo platformoje. Šią platformą skelbimo autorius turėtų tikrinti reguliariai.
El. pašto adresas skelbime yra slepiamas tam, kad apsaugoti Jus nuo nepageidaujamos reklamos.
Norint skelbimą padaryti geriau matomu portalo lankytojams yra tam skirti du būdai. Pirmasis – skelbimo atnaujinimas, kas leidžia skelbimą atnaujinti kas 24h ir taip skelbimą iškelti vėl į skelbimų sąrašo priekį. Antrasis būdas – mokestis už skelbimo iškėlimą aukščiau. Atitinkamai į tai, kiek dienų pasirenkama bei kiek žvaigždučių priskiriama skelbimui, skelbimą galima iškelti aukščiau visų kitų skelbimų ir taip padidinti portalo lankytojų apsilankymą Jūsų skelbime skaičių.
Jei skelbimas nebus atnaujinimas rankiniu būdu paties skelbimo autoriaus, taip pat jei skelbimo autorius nepraneš sistemai, kad skelbimas nebėra aktyvus (prekė ar paslauga parduota ir pan.), sistema automatiškai pašalins skelbimą po 30 d. kaip jis neaktyvus.
Taip, galima. Norint pakeisti registracijos metu nurodytą telefono numerį ar kitus duomenis, tereikia prisijungti sistemoje prie savo paskyros, meniu juostoje pasirinkti skiltį „Paskyros informacija“ ir pakeisti norimą informaciją. Taip pat nepamirškite po pakeitimų paspausti mygtuką „Atnaujinti paskyros informaciją“.
Kartą per 24h. galite skelbimą vėl iškelti skelbimų lentelės priekį, tai padaryti taip pat pratęsiate skelbimo galiojimo datą dar 30 d.
Taip, skelbimai sistemoje nemokami. Tačiau yra mokamų papildomų skelbimo funkcijų.
Apie netinkamą skelbimą portale, galite pranešti, atsidarius skelbimą ir jo apačioje paspaudus užrašą „Pranešti apie piktnaudžiavimą“. Naujai atsidariusiame lange tiesiog nurodote informaciją apie skundą ir spaudžiate mygtuką „Pateikti“.
Taip. Portale yra galimybė išsaugoti norimą skelbimą, su galimybe atsidaryti išsaugotų skelbimų sąrašą vėliau. Ši funkcija aktyvi registruotiems vartotojams, todėl norėdami tai padaryti turėsite prisiregistruoti mūsų sistemoje. Norėdami išsaugoti pasirinktą skelbimą istorijoje, tiesiog atsidarius skelbimą jo apačioje paspauskite parinktį „Išsaugoti skelbimą“.
Taip. Norint pakeisti skelbimo tipui iš nemokamo į mokamą, tereikia prisijungti sistemoje prie savo paskyros, meniu juostoje pasirinkti skiltį „Mano skelbimai“ ir prie norimo skelbimo paspausti mygtuką „Iškelti arba paryškinti“.
Sistemoje sukurta vidinė komunikacijos platforma, kurią pasiekti galite prisijungę su savo paskyra ir meniu juostoje pasirinkę skiltį „Pokalbiai“. Ten rasite visus laiškus siųstus kitų vartotojų Jums.
Taip. Tokia funkcija yra. Tiesiog atsidarius vidinį Jūsų paskyros puslapį, meniu juostoje pasirinkite skiltį „Atsijungti“. Būsite atjungta nuo sistemos. Iš karto po to, prie sistemos galės prisijungti kitas Jūsų namiškis ir šis matys informaciją, kuri aktuali būtent jam/jai.
Ne, registracija portale yra visiškai nemokama.
Norėdami sistemoje talpinti, redaguoti bei ištrinti savo skelbimus, turite užsiregistruoti.